سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاد آور کوچه های باران خورده

سکوت شنبه 85/7/1 ساعت 10:59 صبح

حرفِ رفتن...... یه شکافه،.... روی ِ قلبِ.... صافُ ساده

دل عاشق... یه اسیره،........ که تو دست ....سردِ باده

تو کدوم قصّه شنیدی،...... عاشقا بهم رسیدن

توی نقاشیا حَتا،.............. اوُنا رُ جدا کشیدن

مِثِه روز ..........روشن ِ قصّه، .......باوِرش یه خورده سخته

کی می گه جمله ی مردن،........................... آخرین برگِ درخته

اگه نیستی...... اگه دوری،................ واسه من فرقی نداره

دل ِ من شوق نفس رُ،.................... از تو قلبِ تُو می یاره

تُو برام زمزمه سازی،....................... مثِه بارون واسه دریا

اگه باشی یا نباشی،...................... با منی همش تو رویا

من صدا از تُو گرفتم،............... واسه خوندن ِ ترانه

واسه رفتن تا به خورشید،................................. تُویی آخرین بهانه...


نوشته شده توسط: مریم


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

سال صفر
فقط تو
سکوت

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
3946


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

یاد آور کوچه های باران خورده

مریم
تو زیادی برا من مث یه دریا واسه حوض نقاشی .... تو باید برای من فقط یه آرزو باشی ....(یلدا ستایش)

:: لینک به وبلاگ ::

یاد آور کوچه های باران خورده



:: خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ::